Ik wil betalen

Heeft u een brief van Inkassier ontvangen en wilt u betalen? Dat kan via op verschillende manieren.

Hoe kan ik betalen?

  1. Betaal met iDEAL via Dossier Online
  2. Betaal met een overboeking via uw bank
  3. Betaal contant of per pin aan onze balie

Betaal met iDEAL via Dossier Online

Ga naar Dossier Online en log in met uw dossiernummer en wachtwoord. Deze kunt u vinden op uw brief van Inkassier. Als u inlogt, ziet u het openstaande saldo. Dit bedrag kunt u volledig of gedeeltelijk betalen met iDEAL. Bekijkt u Dossier Online op uw telefoon? Dan betaalt u meestal via de bankapp op uw telefoon. De gegevens van de betaling staan al ingevuld. U kan dus geen verkeerde betaling doen. De betaling is binnen 2 dagen zichtbaar in Dossier Online. U krijgt via Dossier Online bericht dat uw rekening betaald is.

Betaal met een overboeking via uw bank

Betaal met een overboeking via uw bank

Wilt u betalen met internetbankieren? Hieronder staat waar u op moet letten.

  • Gebruik het juiste rekeningnummer.
    Dit nummer staat in onze brief. U kunt het rekeningnummer ook kopiëren door op de knop hieronder te klikken. 
  • Zet uw dossiernummer en naam erbij.
    Uw dossiernummer kunt u vinden op de brief van Inkassier. Als iemand namens  betaalt, zet dan uw naam in de omschrijving. Gebruik uw naam zoals deze op de brief van Inkassier staat, anders kunnen wij uw betaling niet koppelen aan uw dossier.
Kopieer bankrekening NL 54 INGB 0653 915 527

Betaal contant of per pin aan de balie van Inkassier

Betaal contant of per PIN aan de balie van Inkassier. Dat kan tijdens kantooruren op onze vestiging in Arnhem, Rotterdam en Amsterdam. U heeft hiervoor geen afspraak nodig.


Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Het is verstandig om op tijd te betalen. Schulden groeien en gaan niet vanzelf weg. Als u niet op tijd betaalt, dan wordt uw schuld hoger. 

Deel informatie

Gekopieerd naar het klembord.