Let op! Op maandag 26 december zijn onze kantoren de gehele dag gesloten.

Vanaf vrijdag 16 tot en met zondag 18 december a.s. zijn onze kantoren zowel telefonisch als online wegens onderhoudswerkzaamheden niet bereikbaar. Gelieve hier rekening mee te houden. Uiteraard zijn wij maandag 19 december weer voor u bereikbaar.

Inkassier introduceert vernieuwd en verbeterd klantenportaal

Bij Inkassier heeft u altijd direct inzicht in de lopende en afgesloten dossiers die u aan ons heeft overgedragen. In ons vernieuwde klantenportaal vindt u alle zaken terug die u van ons eerdere klantomgeving gewend bent, zoals ontvangen betalingen, tussentijdse afdrachten en het verloop van uw dossiers. Wij hebben ons klantenportaal vernieuwd en verbeterd zodat u nog overzichtelijker en met meer inzicht al uw zaken kan regelen. Welke nieuwe features kunt u verwachten?

27 juni 2022

Deel informatie

Gepersonaliseerde rapporten

In het verleden vulden wij naar wens uw klantenportaal met specifieke rapportages of grafische weergaves. Vanaf nu bent u niet meer afhankelijk van Inkassier voor deze rapporten, maar kiest u zelf waar u inzicht in wilt verkrijgen. In de nieuwe rapportage tool selecteert u alle relevante gegevens zoals het dossiernummer, de stand van zaken, de betalingen, tussentijds afgedragen bedragen en daarnaast kunt u de frequentie bepalen waarin u het rapport wilt ontvangen. Tot slot heeft u de mogelijkheid om een notificatie per e-mail te ontvangen als het rapport klaar staat.

Gebruiksniveaus beheren

In ons vernieuwde klantenportaal kunt u zelf gemakkelijk gebruiksniveaus beheren. Geef gebruikers toegang, beheer rechten en verwijder inactieve gebruikers. 

Openheid op dossierniveau

Wij bieden volledige openheid op dossierniveau, zowel financieel als operationeel. Per dossier heeft u inzicht in de tijdlijn, facturen, betalingen, documenten, financiën en communicatie. In het financieel overzicht vindt u, naast de hoofdsom, ook alle kosten uitgesplitst. Hierdoor heeft u altijd volledig inzicht in de financiën.

AVG-proof

Vanaf heden kunt u communiceren via ons ons portaal: nieuwe dossiers aanleveren, betalingen melden, dossiers sluiten en rapportages bekijken. Hierdoor zijn uw persoonsgegevens beter en volledig volgens de Algemene verordening gegevens (AVG) beveiligd.

24/7 up to date

In ons klantenportaal heeft u 24/7 realtime inzicht in alle dossiers die u aan ons heeft overgedragen. Zo bent u altijd op de hoogte van uw dossiers.

Meer weten?

Op dit moment rollen wij ons vernieuwde portaal uit bij onze klanten. Wilt u meer informatie over ons klantenportaal of wilt u een demo proberen? Neem contact met ons op.

Actueel & tips

Bekijk overzicht

Gekopieerd naar het klembord.