DienstverleningIncasso- en deurwaardersdiensten

Onze dienstverlening

Inkassier is sinds 1968 actief op de Nederlandse incasso- en gerechtsdeurwaardersmarkt. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot één van de grootste zelfstandig landelijk opererende deurwaarderskantoren binnen Nederland. Ons kantoor telt ruim 120 medewerkers, werkzaam op meerdere vestigingen. Wij hebben ons kunnen ontwikkelen tot een moderne, flexibele en transparante dienstverlener die weet wat er in de markt speelt en zich kan aanpassen aan de wens van onze opdrachtgevers. Zo is het mogelijk om gegevens digitaal uit te wisselen middels een API, bieden wij rapportages op maat aan en kunnen we het gehele incassotraject aan laten sluiten op de wens van onze opdrachtgevers.

Diensten

Inkassier biedt een breed scala aan diensten.  Vanaf verzending van de eerste ingebrekestelling tot aan het leggen van beslag en eventuele executieverkoop, wij kunnen het gehele traject voor u behandelen en u hier geheel in ontzorgen. Neem vrijblijvend contact met ons op en bespreek de mogelijkheden met onze salesafdeling.

Naar diensten

Branches

MKB, nutsbedrijven, (zorg)verzekeraars, advocatuur, notariaat, woningbouwcorporaties, VvE, vastgoed of overheid, kleine onderneming of multinational, bij Inkassier kunt u rekenen op onze branchekennis, ondergebracht in één van onze gespecialiseerde brancheteams.

Naar branches

Klantportaal

Ons Reddiq klantenportaal biedt onze opdrachtgevers de mogelijkheid om 24/7 real-time de dossiergegevens in te zien en het verloop het de behandeling te volgen. Iedere wijziging in het dossier is direct inzichtelijk, zo kunt u dus op elk gewenst moment de voorgang in uw dossier(s) bekijken.

Naar klantportaal